even voorstellen

Welkom op mijn blogpagina; ‘cvp #10’!

Ik ben 22 jaar, opgegroeid in Zevenbergen (NB). Na het VMBO en CIOS ben ik in 2008 gestart aan mijn HBO-opleiding, Commerciele Economie: Sportmarketing & management. Ik ben het schooljaar 2010/2011 als voltijd-student begonnen, met een stage van 6 maanden bij EMboost (destijds MenM Events). Het werkende leven beviel me dusdanig goed, dat ik er wel wat voor voelde om full-time aan het werk te gaan en mijn studie duaal te vervolgen.

Via mijn netwerk ben ik toen in contact gekomen met Pelikaan Reizen. Na meerdere contactmomenten heb mijn handtekening gezet onder een contract als ‘medewerker productontwikkeling’. In deze functie hou ik me bezig met social media binnen het bedrijf en het ontwikkelen van sportreizen.

Door middel van deze blog ga ik jullie wekelijks vervelen met een top 10. Het zullen sportgerelateerde top 10’s zijn gebasseerd op dan relevante onderwerpen. Over deze lijstjes valt te twisten en daarom nodig ik jullie dan ook van harte uit om te reageren en/of toevoegingen te geven door middel van een ‘comment’ te plaatsen. Ook wil ik jullie uitnodigen om input te geven voor de top tien voor de volgende week.

Volg me ook op Twitter, Facebook en linkedIn!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie